Kojima: Metal Gear Solid Rising se liší od předchozích MGS her

novinka  46
Martin Šmíd, 23. 11. 2011 11:00
Po spekulacích a neustálém odkládání se příští měsíc konečně dočkáme pořádných informací o hře Metal Gear Solid Rising. O ní se nyní rozpovídal sám Hideo Kojima, který hned uvedl, že na ní opravdu nepracuje, jen občas poskytl nějakou radu týmu, který na ní pracuje. „Je to dost odlišné od předchozích Metal Gear Solid her. Tentokrát jsem se na projektu opravdu nepodílel. Nechával jsem to v rukou nového týmu. Není to, že bych se úplně vzdával dohledu. Je to takový ten bod na začátku - jádrový koncept, hledání semínka. Koncept tedy vzešel z tohoto týmu - napadlo je použít Raidena jako hlavní charakter a předělat to do akční hry. Dokonce i příběh: Snažím se ho nečíst, protože pokud bych to udělal, tak bych měl k němu co říct a byl bych vtažen zpět,“ řekl Hideo Kojima.
Zdroj: CVG

Metal Gear Rising: Revengeance

ps3x360
Konami, PlatinumGames
Datum vydání hry:
21. 2. 2013
Žánr:
Střílečka, Strategie, Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře