Jason Rubin: Prodat studio Naughty Dog bylo skvělé rozhodnutí

novinka  11
Martin Šmíd, 20. 12. 2016 11:58
Jason Rubin a Andy Gavin se v roce 2001 rozhodli prodat Sony své studio Naughty Dog, a jak po letech nyní první zmíněný serveru IGN řekl, šlo o skvělé rozhodnutí, které pomohlo studiu v růstu. Sony měla o studio Naughty Dog zájem po úspěchu série Crash Bandicoot. Po mnoha diskuzích Rubin s Gavinem došli k závěru, že prodej dává smysl, protože vztah se Sony byl dobrý a pro Naughty Dog přinášel prodej jistotu do budoucna. „Bylo to skvělé rozhodnutí pro Naughty Dog, podívejte se, kde je studio dnes. Pokud by se jednalo o nezávislé studio, nemyslím si, že by mělo takové hry,“ říká Rubin. „Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale díky tomuto má hra následně i větší rozpočet, takže může být díky němu větší a lepší,“ dodává. V současnosti studio Naughty Dog připravuje jednak akci Uncharted: The Lost Legacy, která vyjde v příštím roce, tak The Last of Us: Part 2.
Zdroj: Tisková zpráva

The Last of Us: Part II

ps4
Sony Interactive Entertainment, Naughty Dog
Datum vydání hry:
19. 6. 2020
KARTA HRY
10/10

Komentáře