Hra Starfield dostala květnovou aktualizaci, přináší podporu 60 fps
Aktualizované povrchové mapy
Povrchové mapy jsou vylepšené a nahrazují tečky na povrchu terénními značkami. Tyto značky spolu s vizuálními zajímavými body na mapě výrazně zjednodušují navigaci a hledání lokací.
Nové značky byly navíc přidány i do velkých měst, kde ukazují umístění obchodníků, a každá z těchto značek funguje jako bod pro rychlé cestování. Hráči se mohou na tato místa okamžitě přesunout ze svého skeneru nebo z povrchové mapy.
Nové herní možnosti
Nová aktualizace také hráčům poskytuje větší svobodu a flexibilitu při úpravě herního zážitku. Hráči si nyní mohou upravit kredity u obchodníků a nosnou kapacitu anebo získat přístup k lodnímu nákladu odkudkoliv díky inventáři. Hráči, kteří si chtějí vyladit obtížnost, mohou použít nové funkce hry na přežití, jako je třeba úprava efektů jídla a nástrah prostředí, a také nové nastavení boje, aby byly například vesmírné souboje náročnější a přestřelky jednodušší. A nakonec je tu nová extrémní obtížnost, která je ještě těžší než velmi vysoká. Pomocí tohoto nastavení se hráči mohou zaměřit na herní styl, který je nejvíc baví.
Nové nástroje pro úpravu interiéru lodí
Ve hře Starfield je loď pro hráče domovem. Květnová aktualizace rozšiřuje dostupné možnosti úpravy interiéru lodí. Také jsou tu nové a zcela prázdné moduly, které si hráči mohou vyzdobit od nuly a nadále tak upravit rozvržení lodě díky dalším dostupným otvorům pro dveře.
Nastavení zobrazení pro Xbox Series X
Hráči na Xbox Series X si nyní mohou vybrat, jestli dají přednost grafické kvalitě, nebo výkonu. Pro obě možnosti důrazně doporučujeme displej s variabilní obnovovací frekvencí (VRR) minimálně 120 Hz.
Cílový počet snímků: Hráči si nyní mohou vybrat počet snímků **30, 40, 60 či bez limitu** na displejích s VRR. Hráči bez displeje s VRR s alespoň 120 Hz si pořád budou moct vybrat 30 či 60. Při hraní na 60 snímcích a displeji bez VRR může občas docházet k trhání obrazovky.
Priorita: Hráči si nyní mohou vybrat mezi **grafikou a výkonem** a pokusit se udržet cílový počet snímků. Režim výkonu doporučujeme, pokud zvolíte cílový počet minimálně na 60 snímků. Priorita grafiky udrží nejvyšší rozlišení a zároveň zachová kompletní detaily u speciálních efektů, nasvícení a davů. Priorita výkonu sníží interní rozlišení a detaily u speciálních efektů, nasvícení a davů. Oba režimy mohou upravovat interní rozlišení i dynamicky v případě náročnějších scén či akcí.
VSync: Hráči nyní mohou vypnout či zapnout VSync. Pokud tuto funkci vypnete, herní snímky se oddělí od obnovovací frekvence monitoru, což může mít za následek trhání obrazu. Zapnutí synchronizuje počet snímků s obnovovací frekvencí monitoru, aby se předešlo trhání obrazu, ale zároveň se tím počet snímků omezí.
Restart vlastností u nové hry plus
Hry od Bethesda Game Studios si velmi zakládají na znovuhratelnosti a ve hře Starfield se vesmír díky nové hře plus rozšiřuje ještě víc. Když teď nyní hráči vstoupí na Unity, budou mít možnost změnit svůj vzhled i vlastnosti. Díky tomu budou mít hráči příležitost nadále vizuálně ladit své postavy a experimentovat s různými herními styly po každém průchodu.
Funkční vylepšení
Kromě velkých funkcí tato květnová aktualizace přináší i řadu funkčních vylepšení, jako je možnost vypnout dialogovou kameru, aby hráči mohli sledovat scény z vlastní vybrané perspektivy. V nabídkách Container a Barter jsou navíc nové záložky, které vám pomohou vyznat se v nabídkách během rychlého listování.
Komentáře