Hra Hi-Fi Rush na sebe pravděpodobně nedokázala vydělat - UPDATE
novinka
85
Martin Šmíd, 21. 4. 2023 12:34
Koncem ledna vydala Bethesda ve spolupráci s Microsoftem výbornou rytmickou akční hru Hi-Fi Rush od vývojářů ze studia Tango Gameworks pro PC a konzole Xbox Series X/S. Hra získávala vysoká hodnocení a nadšeně o ní mluvili i hráči. Záhy vývojáři oznámili, že si hru už zahrálo přes 2 miliony hráčů, ale zdá se, že ani takto velký úspěch nestačil k tomu, aby hra na sebe vydělala. S informací nyní přišel celkem dobře informovaný novinář Jeff Grubb, který pravidelně informuje o dění v Microsoftu a hrách pro Xbox. „Podle toho, co jsem slyšel, hra nevydělala prostě tolik peněz, kolik měla. Měla sice dobré recenze a byl kolem ní dobrý humbuk, takže kde je vina za něco takového?“ zmínil vGame Mess Decides podcastu. Dá se předpokládat, že ačkoliv si hru zahrálo několik milionů hráčů, většina ji měla skrze předplatné Xbox Game Pass. Je tak otázka, jestli Microsoft vůbec očekával, že se bude klasicky prodávat. Zřejmě ale i tak potřebuje, aby se vývoj minimálně zaplatil, a to se v případě Hi-Fi Rush zřejmě nepovedlo.
UPDATE: K informaci se před malou chvilkou vyjádřil na twitteru Aaron Greenberg, který se stará o marketing Xboxu. „Hi-Fi RUSH byl pro nás a naše hráče hitem ve všech klíčových měřeních a očekáváních. Nemohli jsme být spokojenější s tím, co tým Tango Gameworks přinesl tímto překvapivým vydáním,“ napsal na twitteru.
Zdroj: Insider Gaming
9/10
Komentáře