Hiroyuki Kobayashi o Resident Evil sérii
„Ahoj, jsem Hiroyuki Kobayashi, producent v Capcomu. Dnes je to už dvacet let, co pracuji na Resident Evil sérii. Jako producent jsem se podílel na remaku pro Gamecube, stejně tak na hrách Resident Evil 4 a Resident Evil 6. Podílel jsem se rovněž na filmech od druhého dílu, a jsem producentem GC filmů. Nastoupil jsem do Capcomu jako programátor, když byl už původní Resident Evil ve vývoji. Pracoval jsem po boku zkušených kolegů na programování nepřátel. Většinou jsem dělal malé tvory jako pavouky, včely, vrány a tak dále. Největší mojí postavou byl lidský hybrid, který se objevil na konci hry ve výzkumné laboratoři,“ říká Hiroyuki Kobayashi, který dodává, že během vývoj prvního dílu často panovaly ve studiu neshody, jakým směrem by měla hra směřovat. pracovali.
„Původní Resident Evil byl opravdu úžasnou hrou, a je mi ctí, že jsem jeden ze sta vývojářů, kteří na ní pracovali. První hra měla opravdu děsivou hororovou atmosféru, a myslím si, že druhý díl v tomto pokračoval. Děsivá atmosféra ovšem není to jediné, na čem série staví. I když nejste fanoušek hororu, můžete si vychutnat další prvky, jako je příběh, různé hádanky, které se objevují ve hře, a tak dále,“ říká Hiroyuki Kobayashi.
„Když vždy vychází nová konzole, musíte mít nové nápady. Každý díl Resident Evil série měl nádhernou grafiku. Vždy bylo největší výzvou udělat hru, aby vypadala na novém hardwaru skvěle. Programátoři a další vývojáři vždy museli najít cestu, jak překonat tuto výzvu. První hra je vždy do jisté míry proces pokusů a omylů. Vše se ale zlepšuje, když si zvyknete na hardware. Máme ale vždy opravdu velké plány, když dostaneme nový hardware. Naším úkolem je pak ovšem přijít na to, čeho můžeme reálně dosáhnout,“ dodává.
„První Resident Evil vyšel 22. března roku 1996. Nikdy jsem si nemyslel, že bych na sérii pracoval o dvacet let později. Za neuvěřitelný úspěch vděčíme hlavně našim neuvěřitelným fanouškům. Každý díl v sérii je jedinečný a má svůj vlastní tón. Pokud jste fanoušci a jsou ještě Resident Evil díly, které jste nehráli, byl bych moc rád, pokud byste si našli čas na jejich zahrání. Doufám rovněž, že 20. Výročí vám dá možnost přemýšlet o celé sérii. Těším se na vaší další podporu,“ říká Hiroyuki Kobayashi.
Komentáře