Guerrilla: Cross-Gen vývoj nás neomezuje
novinka
63
Martin Šmíd, 4. 6. 2021 11:24
Sony nejprve v létě minulého roku tvrdila, že věří na generace, a proto bude řadu svých first-party her vydávat do budoucna pouze pro konzoli PlayStation 5. Pak ovšem došlo ke změně a nakonec bylo oznámeno, že řada her vyjde i pro PlayStation 4. Od té doby se fanoušci obávají, jestli cross-gen vývoj nebude vývojáře omezovat a jaký bude mít vliv na samotné hry. Mathijs de Jonge, režisér očekávané akční hry Horizon Forbidden West, nyní v rozhovoru řekl, že cross-gen vývoj alespoň pro ně omezující nebyl a do hry zakomponovali prakticky všechny nápady, které měli. „Nemyslím si, že cross-gen vydání bylo pro nás omezením. Když jsme začali s konceptem pro Horizon Forbidden West, měli jsme hromadu skvělých nápadů, které jsme nakonec do hry zahrnuli. V tu chvíli jsme určitě nepřemýšleli nad hardwarovými omezeními a ani o ničem jiném. Jen jsme chtěli pro hráče navrhnout opravdu pěkný, jedinečný zážitek. Úžasné dobrodružství,“ říká Mathijs de Jonge.
„Všichni jsme si mysleli, že to bude skvělá hra, tak jsme vymysleli všechny ty úkoly a události, jimiž hráč s Aloy projde. Myslím si, že velký rozdíl mezi konzolemi PS4 a PS5 je ve vizuální kvalitě, kromě tedy i 3D zvuku, rychlého načítání nebo DualSense. Na PS5 můžeme přidat mnohem více detailů. Můžete třeba vidět drobné chloupky na tváři Aloy, ale také vidět více detailů na delší vzdálenost,“ dodal a řekl, že PS5 verze bude mít řadu exkluzivních vizuálních efektů, včetně mechu na skalách, ale také daleko lepší nasvícení scén či hlavní hrdinky.
Zdroj: pushsquare.com
10/10
Komentáře