Dragon’s Dogma silně ovlivnil Devil May Cry

novinka  3
Martin Šmíd, 2. 9. 2011 13:15
Jednou z nejočekávanějších her v katalogu Capcomu je Dragon’s Dogma. Producent, Hiroyuki Kobayashi, nyní prozradil, že hru hodně ovlivnila série Devil May Cry, protože spousta vývojářů z týmu na ní pracovala. „Kostru týmu tvoří veteráni, kteří pracovali na Devil May Cry 4, včetně ředitele, kterým je Hideaki Itsuno. Vliv na vývoj to má pochopitelně hodně velký. Na druhou stranu jsme ale nechtěli vzít jen systém z Devil May Cry a dát ho do Dragon’s Dogma. Podívali jsme se, co jsme vytvořili v Devil May Cry, například na interakci Danta a Nera s nepřáteli. Z toho jsme vzali to dobré a zakomponovali do Dragon’s Dogma,“ řekl Kobayashi, který také poznamenal, že bylo hodně těžké vytvořit otevřený fantasy svět. „Skutečnost, že máte otevřený svět a můžete si v něm dělat co chcete, vedlo k myšlence, že hlavní hrdina musí umět bojovat s nepřáteli v každé situaci, takže jsme do hry dali úchytný sytém. Hlavní hrdina tak dokáže lézt po nepřátelích a bojovat s nimi. Myslím, že svoboda boje je jednou z dalších důležitých vlastností Dragon’s Dogma. Chtěli jsme, abyste měli pocit, že jste ve filmu a můžete si v boji dělat to, co chcete,“ dodal Hiroyuki Kobayashi
Zdroj: vg247

Dragon’s Dogma

ps3x360
Capcom, Capcom
Datum vydání hry:
25. 5. 2012
KARTA HRY
9/10

Komentáře