Digital Foundry se podívalo na Assassin's Creed Unity

novinka  50
Martin Šmíd, 12. 11. 2014 0:00
Ubisoft to včera pěkně schytal v recenzích za framerate u hry Assassin's Creed Unity, která se tak kolikrát musela spokojit spíše s lehce nadprůměrnými známkami. Digital Foundry se nyní podívalo na obě konzolové verze, přičemž z testu je jasně patrné, že prostě se Ubisoft na optimalizaci vykašlal, nebo neměl dostatek času na dokončení. Na žádné konzoli neběží stabilně ve 30fps, jak vývojáři slibovali, ale někde mezi 20-30. O něco stabilní je během hraní ve městě hra na konzoli Xbox One, což je podle Digital Foundry opravdu zvláštní zjištění, když má PlayStation 4 lepší GPU a paměť, což ukazuje během filmečků a soubojů v interiérech, během nichž naopak vyhrává. Níže naleznete videa. Uvidíme, jestli Ubisoft vydá update, který problémy alespoň částečně vyřeší. že jde o špatnou optimalizaci ukazují i scény, v nichž se to hemží NPC postavami a framerate se drží na 30 snímcích, zatímco v poloprázdných ulicích klesá, o filmečcích nemluvě. Před nedávnem se objevil tester, který tvrdil, že hra má spoustu technických problémů a do dokončení má daleko, takže předpokládal odklad. Tehdy jeho tvrzení nikdo nepřikládal moc velkou váhu, jak se ale nyní ukázalo, zřejmě měl pravdu. Jen se Ubisoft rozhodl hru neodložit a dodal jí do obchodů ve stavu, v jakém dodal. Bohužel.
Zdroj: null

Assassin's Creed: Unity

ps4xone
UbiSoft Montreal, Ubisoft Montreal / Ubisoft Shanghai
Datum vydání hry:
13. 11. 2014
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
7/10

Komentáře