Destiny 2 bude dostávat dvě rozšíření ročně, příští rok odstartuje nová víceletá sága, vývojáři chtějí obsahem překvapovat

novinka  17
Martin Šmíd, 9. 9. 2024 17:23
Po vydání velkého rozšíření The Final Shape přešli vývojáři od sezón k epizodám, skrze které uvádějí nové aktivity, mise, zbraně a tak dále. Zároveň skrze ně vypráví i menší příběhy, které slouží jako epilog k sáze o Světlu a Temnotě, která vyvrcholila rozšířením The Final Shape. Už dříve vývojáři oznámili, že po epizodách nic neskončí a stále budou Destiny 2 podporovat v rámci něčeho, co nazývají Codename: Frontiers, no a dnes se o tyto své plány podělili s komunitou.

Na jedenáctý rok plánuje Bungie místo jednoho velkého rozšíření hned dvě středně velké, které mají pracovní název Apollo a Behemonth. Ta budou obsahovat nové příběhy, lokace, nové mise i zbraně a brnění, dokonce jsou zmíněny nové raidy. Zároveň v rámci jedenáctého roku dostane Destiny 2 čtyři velké sezónní updaty. Jeden vždy se startem rozšíření, druhý o tři měsíce později. Tyto updaty se zaměří na nové a vracející se aktivity, nová brnění i módy artefaktu a samozřejmostí jsou i nové eventy, exotické zbraně a různé kosmetické doplňky.

„Vytváření ročních rozšíření jsme si zamilovali a obzvlášť hrdí jsme na The Final Shape. Pravdou ale je, že si tato rozšíření brala téměř všechny naše zdroje. Potřebujeme si uvolnit ruce pro zkoumání způsobu, jakým dodávat do Destiny 2 nový obsah, abychom mohli investovat do oblastní hry, které budou mít větší dopad na hráče. Od příštího roku budeme místo jednoho velkého rozšíření dodávat dvě středně velká rozšíření, každé jednou za půl roku. Tato rozšíření se odkloní od struktury jednorázové kampaně, kterou používáme v podstatě beze změny od dob Shadowkeepu, a každé bude příležitostí prozkoumat místo toho nové vzrušující formáty. Jsme nadšeni, že můžeme vyzkoušet nové věci, které zpochybní vaši představu o tom, jaký může být zážitek z Destiny. Aktivně vytváříme prototypy nelineárních kampaní, průzkumných zážitků podobných lokaci Dreamcity nebo Metroidvanii, a dokonce i neobvyklejších formátů, jako jsou rogueliky nebo survival střílečky. Každé rozšíření bude představovat novou příležitost vyzkoušet něco jiného,“ stojí v oznámení vývojářů. Ti zároveň zdůrazňují, že se nechtějí odvracet od vyprávění skvělých příběhů v rámci Destiny univerza. 

Studio Bungie dnes začalo lákat i na zcela nový dungeon, s nímž bude chtít oslavit 10. výročí Destiny. S ním se vrátí i exotická puška Ice Breaker. 

Zdroj: TZ

Destiny 2: The Final Shape

ps5ps4xonexsx
PlayStation Studios, Bungie
Datum vydání hry:
4. 6. 2024
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře