David Cage: Technologie L.A. Noire je slepá ulička

novinka  19
Martin Šmíd, 1. 4. 2011 14:22
Vývojáři ze studia Team Bondi se neustále chlubí svojí technologií použitou v L.A. Noire, která dokáže realisticky snímat tváře herců a převádět je do hry. Nadšený z této technologie určitě není David Cage ze studia Quantic Dream (Heavy Rain). Cage pro server CVG řekl, že jde jen o řešení současného problému, ale jinak jde o slepou uličku. Za vše může fakt, že kamery snímají pouze hercův obličej, ale nikoliv celé tělo. Díky tomu tak nikdy nebude řeč tváře a těla synchronizována, aby to vypadalo opravdu reálně. Navíc má tato technologie spoustu nevýhod, jako je cena nebo omezené používání shaderů. Rovněž je tu problém s osvětlením.

David Cage pak prozradil, že technologii, která snímá celé tělo herce, už používají pro svoji další hru. „Myslím si, že L.A. Noire vypadá dobře, opravdu vypadá, ale nemyslím si, že se tato technologie může někam posunout. Naši technologii můžeme neustále vylepšovat. Už nyní jsme udělali velký pokrok od Heavy Rain a budeme v tom pokračovat, než dosáhneme úrovně Avataru. Do čtyř nebo pěti let to tu bude. Možná budou potřeba nové konzole, ale když se podíváte, kde je teď realtime renderování, tak je zhruba tam, kde před pěti lety bylo CGI renderování. Je tu pětiletá mezera. Avatar tu byl v minulém roce, takže na této úrovni budeme pravděpodobně za 5 let,“ řekl David Cage.

Studio Quantic Dream v současnosti připravuje novou hru, která vyjde exkluzivně pro Playstation 3.
Zdroj: vg247

L.A. Noire

ps3x360
Rockstar Games, Team Bondi
Datum vydání hry:
17. 5. 2011
Žánr:
Střílečka, Strategie, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře