Další detaily o multiplayeru Killzone: Shadow Fall

novinka  16
Martin Šmíd, 11. 9. 2013 17:45
Před několika dny vývojáři z Guerrilla Games přinesli první střípky o multiplayeru své akční hry Killzone: Shadow Fall. My jsme vám je samozřejmě přinesli, přičemž nyní tu máme další informace, které se tentokrát točí kolem systému vývoje, vyznamenání v boji, Warzone žebříčcích nebo možnosti přidání botů, které bude ovládat umělá inteligence. Na všechny informace se můžete podívat níže v novince. Killzone: Shadow Fall vychází na konzoli Playstation 4 letos na konci listopadu.

Systém vývoje
Na rozdíl od předchozích dílů a jiných akčních her není Killzone: Shadow Fall multiplayer založen na získávání XP bodů, ale na plnění nejrůznějších výzev. Ty pak přidávají body do úrovně hráče, za což budete odměněni různými novými součástkami pro zbraně, jinou municí a dalšími bonusy. K dispozici bude na začátku více jak 1500 výzev. Ty nejlehčí budou spočívat třeba v likvidaci věže, ale samozřejmě budou i hodně těžké. Jedna bude spočívat v zabití protivníka laserovou minou ve chvíli, kdy ponese maják.

Bojová vyznamenání
Během boje budete dostávat speciální vyznamenání, která vám aktivují několik speciálních bonusů. Tyto bojová vyznamenání budou jen dočasná pro danou hru, takže když ji dohrajete, automaticky vám zmizí. Nepřenesou se do dalšího kola. Pokud nebudete chtít hrát s vyznamenáními, půjdou vypnout v Custom Warzones, když budete zakládat vlastní hru. Určitě bude i nějaký filtr, abyste si mohli vyhledávat hry bez nich.

Zbraně a přílohy
Zbraně mohou být rozšířeny o dvě speciální přílohy. Přílohy se pro každou zbraň budou lišit, třeba některé zbraně nemají prostor pro upevnění granátometu, zatímco jiné s ním budou kompatibilní. Všechny zbraně jsou založeny na skill-based, takže nebudou mít zpětný ráz ani automatické zaměření.

Štíty
Pokud jste sledovali záběry z multiplayeru, určitě jste si všimli, že je možné vytvářet speciální chytré štíty, které budou odrážet střelbu nepřítele. Tyto speciální nano štíty bude ovšem možné zničit, případně vyřadit z provozu EMP přílohou u zbraně. Štíty bude možné i zakázat během hraní v Custom Warzones.

Spotlight Systém
Killzone: Shadow Fall bude obsahovat i Spotlight Systém. Na konci každého kola budou v animaci ukázáni tři nejlepší hráči vítězného týmu, a tři hráči týmu, který prohrál. Vybraný hráč vítězného týmu bude moci ve speciální sekvenci namačkat určitou animaci, která efektivně druhý tým dorazí. Pokud se mu to nepodaří, dostane šanci protihráč, aby se vítěznému týmu pomstil.

Online a offline boti
Když vytvoříte svojí Warzone, budete do ní moci přidat online boty, abyste zajistili dostatečný počet protivníků. V týmových režimech bude možné přidávat boty jen na jednu stranu. Pokud se rozhodnete hrát offline, boty také budete moci na mapy přidat, ale nebude možné dokončovat na nich výzvy pro levelování, což je logické.

Žádné Jetpacky
V Killzone: Shadow Fall multiplayeru nebudou žádné jetpacky ani další ovladatelné eskoskeletony. Vývojáři sice netvrdí, že se do hry jednou nedostanou, každopádně na startu dostupné nebudou.

Online žebříčky
V Killzone: Shadow Fall nebudou pochopitelně chybět ani online žebříčky nejlepších hráčů, přičemž bude spousta filtrací, takže si budete moci vyhledat třeba nejlepší hráče na dané mapě, nebo ty, kteří nejlépe zachází s určitou zbraní. Více řeknou vývojáři v dalších týdnech.

Zdroj: killzone.com

Killzone: Shadow Fall

ps4
SCEE, Guerrilla Games
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře