BioShock Infinite přinese režim 1999
novinka
15
Martin Šmíd, 19. 1. 2012 14:28
Unavují vás jednoduché hry, které v současnosti zaplavují trh a nejsou pro vás žádnou výzvou? Poté by vás mohl zajímat nově oznámený režim 1999 do hry BioShock Infinite. O co se jedná? Prakticky jde o to, že když v něm hru zapnete, budou mít vaše rozhodnutí daleko větší dopad na pozdější dění, rovněž si budete muset vybrat zaměření, a tím se vydat. „Chceme svým nejstarším a nejoddanějším fanouškům dopřát možnost vrátit se zpět k našim kořenům,“ prohlásil Ken Levine, kreativní ředitel Irrational Games. „V módu 1999 budou lidé ve větší míře čelit trvalým následkům rozhodnutí, která ve hře učiní. V BioShocku Infinite musí hráči přečkat důsledky, k nimž jejich jednání povede. Mód 1999 pak po nich bude navíc vyžadovat, aby si vybrali specializace a na ty se zaměřili.“
„Považuji se za hráče ze staré školy. Chtěli jsme mít jistotu, že neopomíjíme herní styly takových hráčů, jako jsem já. Takže jsme se vydali přímo ke zdroji a na našich webových stránkách jsme lidem položili sérii otázek o tom, jakým způsobem hrají naše hry. 94.6 procenta respondentů dalo najevo, že volby vylepšení obohatily jejich zážitek z hraní BioShocku; nicméně, 56.8 procenta lidí vyjádřilo názor, že hru by ještě více zdokonalila nutnost uskutečnit permanentní rozhodnutí o své postavě.“
Kromě těchto trvalých rozhodnutí bude mód 1999 zahrnovat také náročné hospodaření se zbraněmi, schopnostmi a zdravím. Mód rovněž zavádí mnohem přísnější kritéria pro obnovení postavy hráče (respawn), pokud mu totiž chybí možnosti k oživení, je odeslán přímo na obrazovku oznamující konec hry.
Jak je zmíněno v tiskové zprávě, tento režim nebude určen lidem se slabým srdcem. BioShock Infinite vyjde během roku na Playstation 3 a Xbox 360.
„Považuji se za hráče ze staré školy. Chtěli jsme mít jistotu, že neopomíjíme herní styly takových hráčů, jako jsem já. Takže jsme se vydali přímo ke zdroji a na našich webových stránkách jsme lidem položili sérii otázek o tom, jakým způsobem hrají naše hry. 94.6 procenta respondentů dalo najevo, že volby vylepšení obohatily jejich zážitek z hraní BioShocku; nicméně, 56.8 procenta lidí vyjádřilo názor, že hru by ještě více zdokonalila nutnost uskutečnit permanentní rozhodnutí o své postavě.“
Kromě těchto trvalých rozhodnutí bude mód 1999 zahrnovat také náročné hospodaření se zbraněmi, schopnostmi a zdravím. Mód rovněž zavádí mnohem přísnější kritéria pro obnovení postavy hráče (respawn), pokud mu totiž chybí možnosti k oživení, je odeslán přímo na obrazovku oznamující konec hry.
Jak je zmíněno v tiskové zprávě, tento režim nebude určen lidem se slabým srdcem. BioShock Infinite vyjde během roku na Playstation 3 a Xbox 360.
Zdroj: Tisková zpráva, Cenega
10/10
Komentáře