Armored Core VI: Fires of Rubicon nebude sci-fi Soulsborne hrou
Ten ale hru přímo nerežíruje, ačkoliv byl jejím režisérem v začátcích. Režisérem je Masaru Yamamura, který dříve režíroval akci Sekiro: Shadows Die Twice. „Mezi oběma hrami ale není žádná podobnost. Nejsou zde žádné prvky, které by odkazovaly na Sekiro, ale myslím, že oba tituly staví na agresivním soubojovém systému," říká s tím, že útočením i na silného protivníka mu může v určitý okamžik prolomit postoj a tím mu způsobit kritický zásah. Yamamura svého známějšího kolegu doplnil, že ačkoliv bude možné útočit na krátkou vzdálenost, hodně soubojů bude probíhat hlavně na dálku za pomoci palných zbraní. Stejně tak se bude hra lišit svoji strukturou, protože nebude mít velký otevřený svět, ale klasické mise.
Stejně jako Soulsborne hry bude mít Armored Core VI: Fires of Rubicon souboje s bossy. „Souboje s bossy budou vrcholem hry. Podstatu soubojů, kdy je nutné číst tahy nepřítele a následně si s ním hrát, samozřejmě zachováváme. Je to pro hry From Software typické,“ říká Masaru Yamamura.
Komentáře