Akce Horizon Zero Dawn mohla mít kooperaci, počítalo se i s větší mapou

novinka  18
Martin Šmíd, 6. 2. 2018 12:31
Z akce Horizon Zero Dawn se vyklubala jedna z nejlepších her minulého roku. V naší recenzi si odnesla maximální možnou známku. Rozhodně se jí tedy podařilo naplnit vysoká očekávání, navíc se zrodila nová značka, která tu určitě bude s námi hodně dlouho. Mathijse do Jonge ze studia Guerrilla Games nyní poskytl rozhovor kanálu Noclip, v němž se rozpovídal i o různých konceptech a nápadech, které pro hru vznikly během začátku vývoje, ale nakonec nebyly realizovány. Na začátku se třeba počítalo s kooperativním režimem pro dva hráče, ale ten se vývojáři následně rozhodli vypustit. Museli by prý odstranit celou řadu dalších věcí, které chtěli ve hře mít, aby mohla kooperace dobře fungovat. I proto se rozhodli soustředit hlavně na zážitek pro jednoho hráče. Dále pak vývojáři počítali na začátku i s daleko větší mapou. Ta měla být až padesátkrát větší, jak ta z finální verze. Vývojáři si ale nebyli jisti tím, že by ji zaplnili zajímavým obsahem, proto se nakonec rozhodli ji zmenšit. Když už jsme u mapy, původně měla být Aloy vidět během rychlého cestování z ptačí perspektivy, jak jde do vybraného bodu. Vývojáři si ale následně uvědomili, že tímto trochu nabourávají funkci, kterou má rychlé cestování poskytovat, tedy úsporu času. Ani tento zamýšlený prvek se tedy do hry nakonec nedostal. Pokud vás zajímá celý rozhovor, můžete se na něj podívat níže v novince.

Zdroj: Tisková zpráva

Horizon Zero Dawn

ps4
SCEE, Guerrilla Games
Datum vydání hry:
28. 2. 2017
Žánr:
Střílečka, RPG, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře