Horizon: Zero Dawn oznámen pro PC, Sony je ale stále odhodlána nabízet pro PlayStation exkluzivní hry
novinka
184
Martin Šmíd, 10. 3. 2020 16:28
Po měsících spekulací dnes Sony oznámila, že její velká PlayStation exkluzivní hra Horizon: Zero Dawn vyjde letos v létě pro PC. Jde tak prakticky o první hru od first-party studia Sony, která nebude exkluzivní pro PlayStation. Do budoucna Sony nevyloučila, že nebudou následovat další hry, ale v současnosti vydání dalších her pro PC neplánuje a bude se nadále zaměřovat vytváření exkluzivních her pro svoje konzole PlayStation. „Myslím si, že je důležité, abychom byli otevřeni novým nápadům, jak představit PlayStation více lidem. Vydáním jednoho našeho first-party AAA titulu pro PC neznamená, že se tak stane u všech. Horizon Zero Dawn byl ale pro toto skvělý. Nemáme plány pro další vydání pro PC, zůstáváme stále 100% odhodláni našemu dedikovanému hardwaru,“ říká Hermen Hulst v příspěvku na PlayStation Blogu.
Do budoucna chce Sony více experimentovat, ale Hermen Hulst, prezident Worldwide Studios říká, že jsou velmi oddaní kvalitním exkluzivním hrám pro jednoho hráče založených na silném příběhu. „Zároveň budeme experimentovat s novými myšlenkami. Budeme zkoušet nové věci, abychom viděli, co funguje. To je ostatně součást DNA Worldwide Studios,“ dodává.
Nedávno bylo oznámeno, že HBO se postará o seriálové zpracování hry The Last of Us studia Naughty Dog. Půjde o spolupráci HBO a filmové divize PlayStation Productions, která byla založena v minulém roce. „Řekl bych, že účelem vytvoření PlayStation Productions je představit naše příběhy, postavy a světy novému publiku, a zároveň vytvořit obsah, na který budou naši fanoušci hrdí. Cílem je spojit filmové a televizní režiséry, spolupracovat s lidmi, kteří mají pro naše značky úctu a milují je. Máme spousty značek v naší 25 let dlouhé minulosti a jsme potěšeni, že mezi filmovými tvůrci se najdou jejich fanoušci. Naše značky jsou dokonale přizpůsobeny pro lineární vyprávění. Ve filmovém a televizním průmyslu jsou značky velmi důležité. V minulosti jsme vytvořili jednu z nejzajímavějších knihoven značek v zábavním průmyslu. Je velmi důležité, aby vývojáři her byli tohoto součástí. Snažíme se tak přizpůsobovat naše příběhy tak, aby vyhovovaly tomuto médiu,“ říká.
Zdroj: Tisková zpráva
10/10
Komentáře