Ze studia Naughty Dog odchází jeho spolu-prezident Evan Wells
„Profesionálně se tvorbě her věnuji přes 30 let a studio Naughty Dog je mým domovem už více než polovinu mého života! Viděl jsem, jak se toto studio rozrostlo z čísla 14 (já!) během dnů hry Crash 3 v roce 1998 na dnešních více než 400 vývojářů. Každý důležitý životní milník mohu spojit s projektem Naughty Dog - svou ženu jsem poznal během Crash Team Racing, na svatební cestu jsme vyrazili po vydání Jak 2, první dítě se nám narodilo v týdnu E3, kdy jsme oznámili Uncharted: Drake’s Fortune, a naše druhé dítě se narodilo přímo v době vývoje hry The Last of Us,“ říká s tím, že se mu během 25 let skvěle spolupracovalo nejen se svými kolegy, od nichž se hodně naučil, ale i se Sony a dalšími týmy v rámci PlayStation Studios.
„Nikdy není ideální čas na odchod, ale jsem si jistý, že studio nechávám v dobrých rukou. Neil a zbytek týmu se dokonale hodí k tomu, aby zajistili, že Naughty Dog bude i nadále lídrem v oboru, nejen co se týče her, ale také prostředí, v němž vznikají. Jsem přesvědčen, že Naughty Dog bude i nadále posouvat průmysl a naše médium kupředu," dodal Evan Wells.
Komentáře