
Ze studia Naughty Dog odchází jeho spolu-prezident Evan Wells

„Profesionálně se tvorbě her věnuji přes 30 let a studio Naughty Dog je mým domovem už více než polovinu mého života! Viděl jsem, jak se toto studio rozrostlo z čísla 14 (já!) během dnů hry Crash 3 v roce 1998 na dnešních více než 400 vývojářů. Každý důležitý životní milník mohu spojit s projektem Naughty Dog - svou ženu jsem poznal během Crash Team Racing, na svatební cestu jsme vyrazili po vydání Jak 2, první dítě se nám narodilo v týdnu E3, kdy jsme oznámili Uncharted: Drake’s Fortune, a naše druhé dítě se narodilo přímo v době vývoje hry The Last of Us,“ říká s tím, že se mu během 25 let skvěle spolupracovalo nejen se svými kolegy, od nichž se hodně naučil, ale i se Sony a dalšími týmy v rámci PlayStation Studios.
„Nikdy není ideální čas na odchod, ale jsem si jistý, že studio nechávám v dobrých rukou. Neil a zbytek týmu se dokonale hodí k tomu, aby zajistili, že Naughty Dog bude i nadále lídrem v oboru, nejen co se týče her, ale také prostředí, v němž vznikají. Jsem přesvědčen, že Naughty Dog bude i nadále posouvat průmysl a naše médium kupředu," dodal Evan Wells.
The Last of Us: Part I

2. 9. 2022


Související články

Naughty Dog má už přes tři roky pracovat i na druhé příběhové hře pro jednoho hráče

Neil Druckmann si v lednu převezme ocenění Andrew Yoon Legend Award za svůj přínos hernímu průmyslu

Produkce druhé sezóny The Last of Us začne začátkem ledna příštího roku, zřejmě byla odhalena herečka, která ztvární Abby

Multiplayerová hra The Last of Us zřejmě není úplně zrušena

HBO by rádo začalo začátkem příštího roku natáčet druhou sezónu The Last of Us

Multiplayerová hra The Last of Us měla podporovat až 40 hráčů

Ve studiu Naughty Dog má docházet k propouštění, na multiplayerové hře The Last of Us se mělo přestat pracovat

Seriál The Last of Us získal 24 nominací na ceny Emmy

Naughty Dog: Multiplayerová hra The Last of Us bude potřebovat více času, pracujeme na nové velké příběhové hře pro jednoho hráče

Komentáře