Naughty Dog: Multiplayerová hra The Last of Us bude potřebovat více času, pracujeme na nové velké příběhové hře pro jednoho hráče
Mezitím Jason Schreier z Bloombergu přinesl informaci, kterou má od čtyř lidí ze Sony obeznámených se situací ve studiu Naughty Dog, že vývoj této hry zpomalil, a to z důvodu, že vývojáři přehodnocují její kvalitu a dlouhodobou životaschopnost. „Tým pracující na hře byl po nedávném hodnocení zmenšen. Malá skupinka vývojářů tedy na hře dále pracuje, zatímco studio přehodnocuje její směřování. Hra nebyla zrušena, ale hodně jejích vývojářů bylo přesunuto na jiné projekty,“ napsal Jason Schreier. „Společnost Sony hodně investovala do live service her, což jsou hry navržené tak, aby bylo možné je zpeněžovat po delší čas. V rámci tohoto úsilí požádala další ze svých studií - Bungie, aby zhodnotilo připravované hry. Bungie vzneslo otázky ohledně multiplayerové hry The Last of Us a její schopnosti udržet hráče po delší čas, což vedlo k přehodnocení vývoje,“ doplnil.
Komentáře