Yoshinori Kitase: Musíme současné moderní hry nabízet co největšímu množství hráčů, nemůžeme být závislí na jedné platformě
novinka
44
Martin Šmíd, 29. 12. 2024 17:44
Square Enix před několika měsíci během své finanční zprávy oznámil, že hry Final Fantasy VII Rebirth a Final Fantasy XVI nedokázaly naplnit prodejní očekávání. Vzhledem k tomu, že Square Enix měl v minulosti prodejní cíle značně optimistické, nikoho to moc nepřekvapilo. Toto oznámení se nyní pokusil pro brazilskou mutaci IGN krotit i producent Yoshinori Kitase. „I když jsme rádi, že dosahujeme určité úrovně prodejů, je jasné, že s ohledem na současné hry nemůžeme být závislí jen na jedné platformě. Myslím, že budeme muset nabízet hru co největšímu množství hráčů," odpověděl. A je to zcela logické. Vývoj takto velkých her je dnes nesmírně drahý a vývojáři potřebují prodat několik milionů kopií, aby se vůbec zaplatil. To je na jedné platformě čím dál složitější, a moc dobře to ostatně vědí i společnosti Sony a Microsoft. Hra Final Fantasy VII Rebirth vyjde už začátkem příštího roku na PC. Jestli se hry Final Fantasy VII dostanou v následujících měsících i třeba na konzole Xbox nebo novou konzoli od Nintenda, zatím oznámeno nebylo. Hlavně na konzoli od Nintenda by ale z finančního hlediska takové oznámení dávalo smysl.
Zdroj: TZ
9/10
Komentáře