Yoichi Erikawa: Pokud bych nebyl šéfem Koei Tecmo, letěl bych kvůli 13 let dlouhému vývoji hry Nioh
novinka
2
Martin Šmíd, 2. 12. 2024 13:25
V roce 2004 byla oznámena hra Nioh pod pracovním názvem Oni, přičemž trvalo dlouhých 13 let, než se dostala na pulty obchodů pro konzoli PlayStation 4. Během vývoje prošla několika restarty. Nejprve na ní pracovalo studio přímo v Koei a mělo jít o klasické historické RPGčko, následně se dostali ke hře vývojáři z Omega Force a přepracovali ji na akci. No a nakonec se vývoje chopilo studio Team Ninja s vývojáři stojícími za sérií Ninja Gaiden, které ze hry udělalo hardcore akční RPG hru s prvky ze Souls žánru. Zakladatel a generální ředitel Koei Tecmo Yoichi Erikawa nyní na vývoj zavzpomínal v rozhovoru pro Denfaminicogamer. Během něho zmínil, že pokud by nebyl šéfem, zřejmě by o svoji práci v důsledku tak dlouhého vývoje přišel. „Kdyby hru dělal takto někdo pode mnou, byl by vyhozen. Po třech restartech jsme ale vydali dobrou hru. Ta vznikla po spojení Koei a Tecma. Zatímco Koei mělo zkušenosti s historickými hrami, Tecmo excelovalo v akčním žánru,“ řekl. Her ze série Nioh se prodalo více než 7 milionů kopií na konzolích PlayStation a PC.
Zdroj: Denfaminicogamer
Komentáře