Vývojáři reagují na výdrž protivníků v Tom Clancy's The Division
novinka
77
Martin Šmíd, 18. 2. 2016 11:56
Když se začaly objevovat gameplay videa z akční hry Tom Clancy's The Division, hlavně nedávno po uzavřené betaverzi, nešlo si nevšimnout, že protivníci vydrží spoustu kulek do hlavy, než se odporoučí k zemi. Ve spojení s lidskými protivníky toto vypadá trochu zvláštně, ačkoliv v jiných podobných RPG hrách jako Mass Effect nebo Destiny je to běžné. Dnes se k tomu vyjádřil režisér hry Julian Gerighty v rozhovoru pro magazín The Guardian. „Není moc hráčů, kterým vadí, že musejí do nepřátel během hraní vystřílet více nábojů. Je ale jasné, že lidem, kteří se na hru dívají, to musí přijít trochu zvláštní. Jednoduše to ale takto u akčního RPG musí být. Snažíme se tento systém vyladit a udělat rozumný kompromis, ale lidi si na toto potřebují zvyknout, protože je to součástí zážitku,“ říká Julian Gerighty, který se i vyjádřil k rozmanitosti protivníků, protože bojovat ve hře budete jen proti členům různých gangů. „Je to jedna z velkých výzev. Jak můžeme vytvořit zábavnou hru s rozmanitými postavami a spoustou jejich archetypů v prostředí z reálného světa? Máme několik frakcí, které se od sebe liší, jedni využívají odstřelovací pušky, dále máme pár gangů s granátomety, případně se štíty. Snažíme se odlišit jednotlivé frakce, a odvedli jsme na tomto hodně práce. Máme ale také pár věcí, o nichž jsme moc nemluvili, třeba bosse a daleko silnější protivníky,“ říká Gerighty.
Zdroj: The Guardian
9/10
Komentáře