V Insomniac Games chvilku pochybovali o zábavnosti příběhu v

novinka  33
Martin Šmíd, 18. 2. 2019 14:15
Z Marvel’s Spider-Man se vyklubal obrovský videoherní hit. Za prvních několik týdnů se ho prodalo přes 9 milionů kopií a nikdo nepochybuje, že se dočkáme pokračování. Během vývoje to ale zase tak jednoznačné nebylo, protože režisér Bryan Intihar během D.I.C.E. Summit 2019 prozradil, že v jednu chvíli pochybovali o samotném příběhu a jeho zábavnosti. Bylo to hlavně v době, kdy ne vše bylo implementováno do samotné hry, takže si kladli ve studiu otázku, jestli by nebylo dobré přidat více humoru. Nakonec se tak nestalo, a když byla hra kompletní, vše do sebe krásně zapadlo. A když někde bylo nutné něco přidat, tak se přidalo. „Občas jsme našli scénu, do níž jsme následně přidali třeba 15 vteřin na její úvod či konec, což nakonec pomohlo,“ říká Bryan Intihar, který rád vzpomíná i na spolupráci se Sony, od níž měli naprostou volnost, ačkoliv se jednalo o velmi drahou hru. „Na jaře jsme jim řekli, že potřebujeme něco dodělat a oni nám dali hned zelenou. Od té chvíle jsme se pak s nimi o tom nebavili. Je neuvěřitelné, když máte takovou podporu. Sony je ten důvodu, proč je hra tak dobrá,“ dodává.
Zdroj: wccftech.com

Marvel’s Spider-Man

ps4
SCEE, Insomniac Games
Datum vydání hry:
7. 9. 2018
KARTA HRY
9/10

Komentáře