UbiSoft: Předchozí díly Splinter Cellu byly příliš těžké

novinka  18
Martin Šmíd, 23. 3. 2010 13:05
V minulém týdnu vyšlo na Xbox Live hratelné demo na očekávanou hru Splinter Cell Conviction. Po zahrání se spousta fanoušků zalekla. Už totiž nejde o tu pravou stealth hru, ale spíše normální střílečku s krycím systémem, jako je třeba Gears of War. Nyní se k těmto nářkům vyjádřil i Max Beland z UbiSoftu. „Slýchávali jsme, že spousta hráčů má problém s vysokou obtížností Splinter Cell her. Hráči tak jen zkusili úvodní kapitolu, ve které většinou i skončili kvůli obtížnosti,“ odůvodňuje Max Beland zásadní změnu v hratelnosti. Dále ovšem přiznal, že za ní stojí i stagnující prodeje samotné série, když porovnáme třeba prodeje mezi prvním a posledním dílem. Bylo tak jasné, že musí dojít k radikální změně. Každopádně už příští měsíc uvidíme, jestli nás po celou dobu hry čeká jen akční řežba, nebo dojde i na ty pravé stealth pasáže.
Zdroj: vg247

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

x360
Ubisoft, Ubisoft Montreal
Datum vydání hry:
16. 4. 2010
Žánr:
Střílečka, Taktická
KARTA HRY
8/10

Komentáře