Tequila Works: Nikdy nebyl problém s vývojem RIME, se Sony máme dobrý vztah

novinka  10
Martin Šmíd, 7. 10. 2016 9:50
Hra RIME od studia Tequila Works byla oznámena před třemi lety, přičemž více jsme o ní slyšeli až letos na jaře, když vývojáři získali na tuto hru práva od Sony, která ji měla vydávat. Ihned se začalo mluvit o problémech s vývojem, ale jak nyní řekl José Herráez z Tequila Works v rozhovoru pro server GamingBolt, pravda byla úplně někde jinde. „Na rozdíl od toho, co jste mohli slyšet, nikdy jsme neměli potíže s vývojem. Jedinou věcí bylo, že jsme si vzali na hru práva od Sony, protože jsme cítili, že by to bylo pro nás skvělé práva vlastnit. Někteří lidé naznačovali, že jsme měli problémy s vývojem, ale tomu tak opravdu nebylo. Vývoj pokračuje dobře, více informací o hratelnosti, případně termín vydání a platformy, budeme moci oznámit začátkem příštího roku. Nejsme tedy daleko od toho, abychom mohli říci zajímavé novinky o RIME,“ říká José Herráez, podle něhož zrušení spolupráce se Sony bylo hlavně z důvodu, aby mohli vlastnit práva na hru. „Rozhodli jsme se vlastnit práva ke hře, kterou jsme vždy chtěli vytvořit a snili o ní v Tequila Works. To je důvod, proč jsme se rozešli se Sony, navíc v přátelském duchu. Víte, v tomto odvětví se hromadí hodně pomluv, ale skutečnost je vždy jiná,“ dodal Herráez.
Zdroj: gamingbolt.com

Rime

ps4xonensw
Sony Computer Entertainment, Tequila Works
Datum vydání hry:
26. 5. 2017
KARTA HRY

Komentáře