Studio Tequila Works o problémovém vývoji hry Rime

novinka  6
Martin Šmíd, 23. 1. 2017 0:08
Puzzle adventura Rime od studia Tequila Works byla oznámena už v roce 2013, jako jedna z mnoha exkluzivit pro konzoli PlayStation 4. Poté jsme ale o ní moc neslyšeli, což dalo vzniknout celé řadě spekulací. Následně vše vyústilo v to, že se Sony rozhodla dále hru Rime nepodporovat, naštěstí práva na ní přenechala vývojářům, kteří si mohli najít jiného vydavatele, aby ji pod ním dokončili. Nyní, když jsou všechny problémy minulostí, vývojáři přiznali, že byly chvíle, kdy si mysleli, že hra bude zrušena, ale nikdy neměli problém s financováním, ostatně se mohli přesunout i do větších kanceláří. „Bylo hodně okamžiků, kdy jsme si mysleli, že hra nevyjde. Naštěstí se tak nestalo,“ řekl pro IGN Raul Rubio, který doplnil, že vývoj hodně ovlivňovaly hlavně technické problémy, s nimiž se museli vypořádat. Přesto si Rubio myslí, že hra bude skvělá a daleko lepší, než původně počítali. „Unreal 4 engine se od první verze vyvinul, takže můžeme zahrnout spoustu nových funkcí a vizuálních efektů. Nyní máme hru daleko větší, je v ní několik ostrovů, ne jenom jeden, jako v původním návrhu,“ dodal. Hra Rime vyjde letos v květnu pro konzole PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.
Zdroj: playstationlifestyle

Rime

ps4xonensw
Sony Computer Entertainment, Tequila Works
Datum vydání hry:
26. 5. 2017
KARTA HRY

Komentáře