
Studio Team Ninja zřejmě bude i nadále vyvíjet hry s otevřenými světy, chce se v nich zlepšovat

„Rise of the Ronin byl pro nás velkou výzvou, protože je to něco, co jsme dříve nedělali, pokud jde o míru volnosti a příběh při zachování akční hratelnosti. Věřím, že se nám povedlo koncept realizovat, a doufáme, že až se hráčům dostane hra do rukou, budou ji moci zažít tak, jak jsme si představovali. Myslím, že do budoucna je naším úkolem z tohoto vycházet a možná se pokusit dosáhnout věcí, které se nám tentokrát nepodařily,“ řekl herní ředitel Fumihiko Yasuda. Toho následně ještě doplnil producent Yosuke Hayashi. „Když děláme hru, snažíme se udělat hodně věcí a zároveň se snažíme využít toho, co jsme se naučili v minulosti,“ dodal. Studio Team Ninja zatím svoji další hru neoznámilo, takže můžeme jen spekulovat, jestli půjde o zcela novou značku nebo třeba pokračování her Nioh nebo Wo Long. I o nich se v minulosti spekulovalo. Zdá se ovšem, že vývojáři chtějí do budoucna vyvíjet hry s otevřenými světy a zlepšovat se v tomto.
Rise of the Ronin

22. 3. 2024
Adventura, RPG


Související články

Koei Tecmo má oznámit letos hru od svého nového studia , zřejmě půjde o novou značku

Koei Tecmo hodlá častěji vydávat velké AAA hry, nabere velké množství nových zaměstnanců

Vyšla demoverze hry Rise of the Ronin

Hře Rise of the Ronin se daří, počáteční prodeje překonaly sérii Nioh

Koei Tecmo zakládá nové herní studio, bude se zaměřovat na vývoj velkých AAA her

Vycházejí první recenze na akční hru Rise of the Ronin

Rise of the Ronin

Launch trailer na akční hru Rise of the Ronin

Nový trailer akce Rise of the Ronin se zaměřuje na představení důležitých frakcí a postav

Komentáře