Studio Team Ninja zřejmě bude i nadále vyvíjet hry s otevřenými světy, chce se v nich zlepšovat
„Rise of the Ronin byl pro nás velkou výzvou, protože je to něco, co jsme dříve nedělali, pokud jde o míru volnosti a příběh při zachování akční hratelnosti. Věřím, že se nám povedlo koncept realizovat, a doufáme, že až se hráčům dostane hra do rukou, budou ji moci zažít tak, jak jsme si představovali. Myslím, že do budoucna je naším úkolem z tohoto vycházet a možná se pokusit dosáhnout věcí, které se nám tentokrát nepodařily,“ řekl herní ředitel Fumihiko Yasuda. Toho následně ještě doplnil producent Yosuke Hayashi. „Když děláme hru, snažíme se udělat hodně věcí a zároveň se snažíme využít toho, co jsme se naučili v minulosti,“ dodal. Studio Team Ninja zatím svoji další hru neoznámilo, takže můžeme jen spekulovat, jestli půjde o zcela novou značku nebo třeba pokračování her Nioh nebo Wo Long. I o nich se v minulosti spekulovalo. Zdá se ovšem, že vývojáři chtějí do budoucna vyvíjet hry s otevřenými světy a zlepšovat se v tomto.
Komentáře