Splash Damage: PS3 je mimozemská technologie

novinka  6
Martin Šmíd, 27. 11. 2009 10:37
O těžkosti programování na Playstation 3 slýcháme téměř od každého herního studia a jinak tomu není ani u Splash Damage. Toto studio začínalo jako vývojáři módů do nejrůznějších her a jak popsal šéf studia Paul Wedgwood, přechod na multiplatformní vývojáře byl velmi těžký. „Řekl bych, že největší problém je pro nás přechod na multiplatformní vývojáře. Pro mě existují věci, které jsou pro mě mimozemské, jako třeba Playstation 3 technologie. Naštěstí to není moje práce, abych pochopil práci na PS3. Máme na toto velmi talentované lidi. Třeba Dean Calve, který byl hlavním programátorem hry Heavenly Sword,“ řekl Paul Wedgwood. Akční hra Brink od Splash Damage vyjde pod hlavičkou Bethesdy příští rok.
Zdroj: n4g

Brink

ps3x360
Bethesda Softworks, Splash Damage
Datum vydání hry:
13. 5. 2011
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
6/10

Komentáře