Skyrim pro Playstation 3 se pravděpodobně nedočká opravy lagů

novinka  54
Lukáš Kunce, 5. 12. 2011 9:30
Mnozí majitelé playstatinové verze letošního RPG roku, Skyrimu, se kromě skvělé hratelnosti potýkají také s ošklivými technickými problémy. Tím nejzávažnějším je pravděpodobně ten, který je způsoben narůstající velikostí save souboru, což má za důsledek četné a mohutné lagy. Nyní se k celé situaci vyjádřil i jeden z vývojářů, který problém popsal takto: "Čím déle za danou postavu hrajete a ovlivňujete okolní svět, tím více informací se musí zapsat do paměti. Viděli jsme dokonce save, který překročil hranici 19 MB, což v některých oblastech může být zdrcující." Důvodem, proč je tento problém nejvýraznější právě na zařízení od Sony, je prý rozdělení paměti pro jednotlivé komponenty – 256 MB pro procesor a stejná porce pro grafickou jednotku. Xbox 360, který má sjednocenou 512 MB paměť, se s tímto problémem údajně nepotýká v tak velké míře. Hráčům teď tak nezbývá nic jiného, než doufat v zázrak. Každopádně je nepěkné už to, že si Bethesda dovolila hru vydat i s tím vědomím, že takový problém existuje.
Zdroj: n4g

The Elder Scrolls V: Skyrim

ps3x360
Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios
Datum vydání hry:
11. 11. 2011
Žánr:
RPG, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře