Série Halo má do budoucna přejít na Unreal Engine
novinka
17
Martin Šmíd, 3. 10. 2022 18:27
Akční hra Halo Infinite byla postavena na interním enginu Slipspace, od něhož si vývojáři hodně slibovali, ale nakonec jim přinesl spíše bolesti hlavy. Nepracovalo se jim s ním dobře, což následně zapříčinilo několik odkladů a hlavně i zpoždění dalšího obsahu. Možná i proto nepřekvapí dnešní zpráva, že do budoucna má série přejít na Unreal Engine společnosti Epic Games. S informací přišel novinář Jeremy Penter. Mohu potvrdit, že mnoho zdrojů říká naprosto jasně, že už je rozhodnuto a Halo přechází na Unreal Engine," napsal. Není jasné, jaký vliv bude mít toto rozhodnutí na hru Halo Infinite, pro kterou vývojáři ze studia 343 Industries slíbili desetiletou podporu. Jen těžko si představit, že by byla celá předělána na úplně odlišný engine. Na Unreal Enginu by ale mohl běžet třeba spekulovaný battle-royale režim, na němž má pracovat studio Certain Affinity. Každopádně se zdá, že další Halo projekty budou postaveny na Unreal Enginu.
Zdroj: VGC
7/10
Komentáře