Sean Murray: No Man's Sky je divná hra, není pro každého + framerate test

novinka  61
Martin Šmíd, 9. 8. 2016 11:27
O hře No Man's Sky v následujících dnech ještě hodně uslyšíme. Není se čemu divit, do hry vkládá naději velké množství hráčů, ale také Sony, která se rozhodla hru podpořit. Sean Murray v posledním rozhovoru ale zmínil, že hra je trochu divná a jiná, než si mnozí hráči myslí, a proto asi není určena úplně pro každého. Jak dodává, No Man's Sky je hlavně o poznávání procedurálně generovaných světů s krásnými tvory, o obchodování s NPCčky, ale také má boje proti různým robotům i vesmírné souboje, a nechybí ani survival prvky a vytváření předmětů, vše doplněné o nádherný soundtrack. „Pokud čekáte, že hra bude mít PvP multiplayer, bude možné v ní stavět základny nebo řídit nákladní lodě, budete zklamáni, o tom NMS není. Některé věci ale plánujeme přidat formou updatů,“ dodává Murray. Vývojáři z Hello Games se hodlají No Man's Sky věnovat i v následujících měsících a reagovat na zpětnou vazbu od hráčů.

DigitalFoundry se mezitím podívalo na framerate PlayStation 4 verze. Když se dění odehrává přímo na planetách nebo hráč létá ve vesmíru, hra si udržuje stabilních 30 fps. Framerate ovšem klesá ve chvílích, když hráč prolétá atmosférou a před ním se planeta teprve generuje a načítá, což trochu kazí celkový dojem, ale určitě se to dá přežít. Uvidíme, jestli se na tento problém vývojáři v následujících týdnech ještě zaměří.


Zdroj: Eurogamer.net

No Man’s Sky

ps4xonepsvrnswps5xsx
Hello Games, Hello Games
Datum vydání hry:
10. 8. 2016
KARTA HRY
7/10

Komentáře