RTS žánr potřebuje inovace
novinka
6
Petr Strecker, 7. 12. 2009 14:36
Šéf EA, John Riccitiello, je v posledních týdnech hodně aktivní, co se týče nejrůznějších rozhovorů. Nyní se rozpovídal o budoucnosti RTS žánru, který poslední léta jen stagnuje a přešlapuje na místě. „Van Ceneghem a já jsme sdíleli vizi, že v RTS kategorii je základ inovace nejen hezká grafika. Dostali jsme se do fáze, kdy vidíte jednotlivé částice při výbuchu granátu uvnitř domu, který se tříští na kusy. To nikdy neudělalo RTS žánr lepším. Je to jenom pozlátko pro potěchu oka na vrcholu toho klasického herního mechanismu. Od té doby, kdy hry Red Alert a Starcraft definovaly základy RTS žánru, se nic nezměnilo. Jsem zastáncem toho, že RTS žánr je daleko otevřenější fundamentálním inovacím, než jakýkoliv jiný. Osobně si myslím, že něco jako práce společnosti PlayFish, tedy obměňování nových her každý týden, nebo možnosti Facebooku, tedy v ohledu skupinových řešení překážek, ještě nebyly dost dobře využity v oblasti herního průmyslu. Pokud si podobnou myšlenku aplikujete na sérii Command and Conquer, vznikne vám něco velice speciálního,“ zakončil John Riccitiello
Zdroj: vg247
Komentáře