Rob Pardo z Blizzardu: Natal je nepřesný!

novinka  20
Petr Strecker, 17. 8. 2009 12:04
O Projektu Natal padlo mnoho slov. Snad není třeba dodávat, že se jedná o revoluční, tedy alespoň v očích Microsoftu, zařízení, které snímá váš pohyb a přenáší ho na obrazovku. Asi všem, kteří nemají klapky na očích, bylo jasné, že zařízení nemůže být ani zdaleka tak přesné, jak jsme si mohli všimnout například na ukázkách během E3. K tomu se nyní přidal i Rob Pardo, vedoucí designu v Blizzardu, který s Natalem již nějakou dobu pracuje. Poznamenal, že zařízení má prozatím veliké potíže s rozeznáváním končetin a zejména tedy jejich pohybem. Pardo také reagoval na nápad Michaela de Platera z Ubisoftu, který chtěl vyvinout strategickou hru, jež by byla ovládána právě přes Natal. Jenže to prý není momentálně dost dobře možné a celý tento nápad může být díky těmto nepříjemnostem ohrožen. „V budoucnu to jednoho dne bude možné, ale nejsem si jist, zdali to bude právě Natal, který tuto technologii protlačí.“ Zatím ovšem není důvod k panice. Celý Natal by měl být k dispozici příští rok, tudíž je ještě mnoho času na vyladění problémů a nedostatků.
Zdroj: vg247

Kinect

x360
Microsoft, Microsoft
KARTA HRY
8/10

Komentáře