Restart Tomb Raidera měl být temnější a mělo zemřít více postav

novinka  14
Martin Šmíd, 18. 1. 2017 15:18
Před několika dny jsme se dozvěděli, že studio Crystal Dynamics opustila Rhianna Pratchett, tedy hlavní scénáristka posledních dvou dílů oblíbené série Tomb Raider. Ta se nyní pro britský Eurogamer o své práci rozpovídala, přičemž i zaznělo, že původně měl být restart série daleko temnější a mělo zemřít více postav, aby bylo umocněno téma obětování se a lidských ztrát, s nímž Tomb Raider z roku 2013 přišel. Následně ale do celého procesu zasáhli testeři, kterým se zdálo, že během hry zemřelo až moc lidí. Těsně před koncem vývoje tak bylo několik scén přepsáno, stejně tak konec, ale jak Pratchett říká, hodně motivů z prvního dílu se následně dostalo i do ještě lepšího pokračování. Pratchett původně také chtěla, aby se Lara chovala trochu jinak a spíše využívala stealth postup a svůj luk. Nebyla moc pro to, aby hned na začátku sebrala zbraň a lokacemi se jednoduše prostřílela. I proto se vrátila k prvnímu zabití. „Ráda bych našla lepší řešení, jak někoho zabít. Možná by bylo lepší, kdyby hodila zbraně hned z útesu. Možná byste byli jako hráči trochu naštvaní, ale zároveň byste určitě cítili, že to je takto v pořádku, protože takhle se Lara chová a je to přirozené,“ říká Pratchett.
Zdroj: vg247

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

ps4xonepsvr
Square Enix, Crystal Dynamics
Datum vydání hry:
11. 10. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře