Ready at Dawn: Příběh je pro nás stejně důležitý jako grafika, další záběry na E3

novinka  43
Martin Šmíd, 25. 5. 2014 0:15
Včerejší video z akční hry The Order: 1886 spíše rozdělilo hráče na dva tábory, což vývojářům moc nepomohlo. Hodně se řeší kromě grafiky umělá inteligence nepřátel nebo hratelnost. Vývojáři tedy musejí odpovídat na hodně otázek, možná ani sami nečekali, že jich bude tolik. A to i přes skutečnost, že The Order: 1886 od začátku prezentují jako rychlou akci stavějící na filmovém zpracování. „Nebojte se o framerate, šlo o problémy se streamem, hra běží dobře. Co se týče AI v té scéně, ve které hlavní hrdina táhne kolegu, v ní jsou nepřátele takto dáni, ale jen v tento moment,“ říká Andrea Pessino, který má na starost hlavně vizuální stránku. Ta ale není jedinou důležitou částí. „Jednou z nejdůležitějších částí vedle grafiky je pro nás příběh,“ dodává. „Stream nebyl fantastický, protože to není dokonalá technologie, ale je tu spousta času pro uvolnění kvalitních záběrů. Nyní se zaměřujeme na E3,“ doplňuje kolegu Goldberg.
Zdroj: null

The Order: 1886

ps4
SCEE, Ready at Dawn
Datum vydání hry:
20. 2. 2015
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře