První záběry a screenshoty z nadějně vypadajícího Project EVE
Napřed ale trochu té historie, ať jste v obraze. Ve studiu Shift Up, které vzniklo před 7 lety, figuruje jakožto ústřední postava Hyung-Tae Kim, ilustrátor a umělecký ředitel her jako Blade & Soul a The War of Genesis. Jeho první vlastní výtvory směřovaly na telefony a hned první hra Destiny Child se stala nejvýdělečnější aplikací v Jižní Koreji v roce 2016. Kim a jeho kolegové mají ale naštěstí ještě větší ambice, které nám ochotně ukázali již loni v dubnu v podobě prvního traileru z Project EVE. Ten tehdy směřoval na konzole dnes již minulé generace a těžko bude existovat na světě ještě duše, která v to bude věřit i nadále. Hra totiž nevypadá na něco, co by stále bylo poháněno starými technologiemi.
Project EVE sice běží na Unreal Enginu 4 (očekáváme přechod na UE5 v budoucnu), ale již nyní v něm lze spatřit prvky, na niž by si staré konzole nejspíš vylámaly zuby. Ukázka z enginu hezky vykresluje Zemi po proběhlé invazi neznámých vetřelců označovaných jako NA-tives. Z vás se stává titulní postava Eve, sličná děva s napůl robotickým tělem, jejímž posláním je získat zpět naší Zemi. I když z názvu vetřelců nám cosi říká, že s naší Zemí se mají věci ve skutečnosti trochu jinak.
A zatímco loňský trailer byl především demonstrací grafických schopností studia Shift Up, nové video, respektive přímo gameplay nám už ukazuje Project EVE v běhu a dává ochutnat ze soubojového systému v boji s abstraktně vyhlížejícím bossem, který má místo hlavy organickou motorovou pilu. Dalšího popisu není třeba a z videa si určitě každý dokáže udělat svůj vlastní názor.
Bohužel, na další odpovědi si ještě počkáme, protože Project EVE v tuto chvíli nemá ani naznačené datum vydání a vzhledem k tomu, že trailer z minulého roku byl spíše technologickým demem, dá se pak předpokládat, že vývoj je stále teprve na začátku a hra tak má před sebou ještě minimálně 2 roky vývoje. Vývojáři z Shift Up navíc mají v přípravě ještě online střílečku z třetí osoby, Nikke the Goddess of Victory, takže vytížení jsou až až.
Komentáře