První obrázky a informace o rozšíření They Shall Not Pass pro Battlefield 1
Tisková zpráva:
V této chvíli ještě nechceme moc prozrazovat, ale připravili jsme pro vás alespoň pár obrázků přímo od týmu v DICE s výtvarnými návrhy herního prostředí. Tyto obrázky představují vizi vývojářského týmu o podobě bojišť, se kterými se v rozšíření They Shall Not Pass setkáte. Pokud vás zajímá, co bylo inspirací k záběrům na spálenou krajinu, bahnité zákopy a stísněné podzemní prostory, čtěte dál.
Během úvodní fáze bitvy u Verdunu byl vystřelen přibližně milion dělostřeleckých nábojů. Ty v oblasti kolem opevněného města a na okolních bojištích zažehly masivní lesní požáry. Vojáci vyprávěli, že ohně bylo možné vidět z obrovské války. Chtěli jsme zachytit právě tuto úvodní fázi bitvy, které se někdy přezdívalo i Devil’s Anvil – ďáblova výheň.
Počáteční boje v blízkosti Verdunu proměnily vesnice jako Samogneux a celé okolní lesy k nepoznání. Trvaly přes 9 měsíců a Verdun se tak stal nejdelší bitvou války s dopadem na její další podobu. Chtěli jsme dát hráčům šanci stát se součástí počátečních bojů v mrazivých únorových dnech roku 1916.
Obzvlášť silně na nás zapůsobily příběhy o hrdinných obráncích pevnosti Fort Vaux, kteří v jejích temných podzemních chodbách bojovali doslova o každý centimetr. Francouzi se s Němci střetli hluboko uprostřed labyrintu chodeb a bojovali proti sobě pomocí granátů, plamenometů a bojových plynů.
Čtyřicet milionů dělostřeleckých nábojů vystřelených během celé bitvy u Verdunu doslova roztrhalo povrch země a proměnilo celou oblast v rozbitou měsíční krajinu. Zákopy, tunely a podzemní pevnosti skrývající se pod zničenou zemí nám nabídly možnost vytvořit pro hráče Battlefield 1 nové, doposud řídce využívané herní prostředí.
Bitva u Soissons z konce roku 1918 nás naproti tomu inspirovala k vytvoření nové sady map, které by daly prostor masivním bitvám za účasti francouzských tanků. Boje se soustředí kolem klíčových mostů přes řeku Aisne, zatímco u vesnice Fismes číhá cosi velkého.
Komentáře