Producent Final Fantasy XVI se vyjádřil k malé rozmanitosti postav
Ve své odpovědi řekl, že ve světě Valisthea je rozmanitost, ale není všeobjímající, přičemž je věrná inspiraci, z níž čerpali. A tou byla pro vývojáře středověká Evropa. „Náš koncept od první fáze zahrnoval středověkou Evropu, zahrnující historické, kulturní, politické a antropologické standardy, které v té době převládaly," říká Yoskida s tím, že zahrnutí více rozmanitých postav by narušilo to, co se chtějí snažit vytvořit a jaký příběh chtějí vyprávět. „Příběh, který vyprávíme, je sice fantasy, ale zároveň má kořeny v realitě," dodává Yoskida. Yoshida by si přál, aby se pozornost méně zaměřovala na vzhled hlavních i vedlejších postav ve Final Fantasy XVI a více na to, kým jsou. „Postavy ve hře jsou rozmanité ve své povaze, původu, přesvědčení, osobnosti a motivaci," dodal na závěr své odpovědi Yohida.
Komentáře