Přečtěte si tiskovou zprávu The Bureau: XCOM Declassified s dalšími podrobnostmi
Děj tohoto titulu je zasazen do roku 1962, kdy Studená válka dosahovala svého vrcholu. Vypráví příběh o vzniku tajné organizace XCOM a o jejím prvním střetnutí s tajemným vražedným nepřítelem. Úkolem takzvaného „Úřadu“ původně bylo potají chránit Ameriku před Sovětským svazem, nyní však musí své priority přehodnotit a postavit se hrozbě, s jakou se tento svět dosud nesetkal. Hráči se ocitnou v roli speciálního agenta Williama Cartera a v jeho kůži budou vybírat cíle, tisknout spoušť a velet skupině agentů v tajné válce, v níž se hraje o přežití celého lidstva. Kromě samotné likvidace mimozemské hrozby má Úřad ještě jeden významný úkol: musí pečlivě zamést veškeré důkazy o existenci těchto nepřátel, aby se zabránilo vzniku celosvětové paniky.
„Jsme naprosto nadšení z toho, co v 2K Marin z The Bureau: XCOM Declassified udělali,“ řekl Christoph Hartmann, ředitel společnosti 2K. „Hra prošla náročným kreativním procesem a bylo na ní provedeno velké množství výrazných úprav. Výsledkem je propracovaný titul, který hráče pohltí svým poutavým příběhem a silným důrazem na taktiku.“
„The Bureau přináší příběh o tajemných začátcích organizace XCOM,“ řekl Morgan Gray, kreativní ředitel 2K Marin. „Rozšiřujeme svět této kultovní série o taktickou third-person akci, která vypráví o vládním spiknutí, hrdinství a snahách ututlat pravdu.“
Soubojový systém v The Bureau probíhá v duchu série XCOM, každý krok je tedy zapotřebí takticky promyslet. Pohled z třetí osoby hráčům poskytuje lepší přehled o okolním dění, v případě potřeby přitom mohou plynule aktivovat a vypínat Carterovu jedinečnou schopnost „bojového soustředění“, která ještě víc umocňuje taktický ráz zdejší akce. The Bureau také klade velký důraz na fakt, že každá akce má své trvalé následky. Vzhledem k tomu, že se hráči ocitají v roli poslední obranné linie, může libovolný rozkaz představovat rozdíl mezi životem a smrtí Cartera, jeho jednotky i celého lidstva.
„Celý tým udělal maximum pro to, aby do hry smysluplně začlenil všechny tradiční prvky série XCOM, jako je taktické rozhodování či trvalá smrt spolubojovníků. To činí z naší hry unikát mezi taktickými střílečkami,“ dodal Gray. „The Bureau postaví hráče před úkoly, s jakými se dosud v žádné taktické third-person akci nesetkali.
Komentáře