Podle Todda Howarda je Xbox exkluzivita Starfieldu skvělá, ale cítí o to větší tlak
Akvizice Bethesdy společností Microsoft byla trochu kontroverzní, protože to znamená, že její budoucí hry s velkou pravděpodobností nevyjdou pro konzole PlayStation. Todd Howard na toto odpověděl, že v minulosti už vyvíjeli hry exkluzivně pro Xbox, takže pro ně nejde o něco nového. S Microsoftem začali spolupracovat už v roce 2002, kdy vydali pro první Xbox hru The Elder Scrolls III: Morrowind. „Tato exkluzivita pro nás není něčím novým. I když jsme dělali hry pro PlayStation a myslím si, že PlayStation 5 je skvělá konzole, odvedli velmi dobrou práci a my jsme navíc měli velký úspěch na PlayStationu,“ říká.
„Na úplném začátku jsme byli hlavně tradiční vývojáři her na PC. Přešli jsme následně na Xbox a ten se stal naší hlavní platformou. Například Morrowind je v podstatě exkluzivní pro Xbox, Oblivion byl dlouhou dobu exkluzivní pro Xbox, DLC ke Skyrimu byla časově exkluzivní, takže naše první hry byly pro Xbox. Když se proto pustíme do vývoje a soustředíme se na Xbox, není to pro nás něco zvláštního,“ dodal Todd Howard s tím, že i díky možnosti soustředit se na méně platforem a mít veškerou podporu Microsoftu bude hra vypadat neuvěřitelně.
Hra Starfield zatím nemá stanovené datum vydání, ale měla by vyjít v příštím roce pro PC a konzole Xbox Series X/S.
Komentáře