Player Tailoring v nové Laře

novinka  4
Martin Šmíd, 2. 10. 2008 13:47
Prvních pět dílů Tomb raidera se řadilo mezi ty těžší hry. Jedna obtížnost, která se postupně zvedala, byla zkouškou pro každého Tomb raider fanouška. Jenomže obecný trend zjednodušování her pokračuje a klasické obtížnosti Easy, Medium a Hard již přestávají vyhovovat. Obtížnosti her si tak žádají další fázi a ta se má jmenovat Player Tailoring, který bude mít premiéru právě v dalším Tomb raiderovi. Player Tailoring je vlastně jakési nastavení hry na míru každého z hráčů. S jeho pomocí tak můžete jednoduše nastavit nejrůznější parametry hry, aby vám její obtížnost vyhovovala co nejvíce. Nastavit si tak můžete počet munice v zásobníku, počet Lařiných zásahů a třeba nepřátelské hitpointy. Samozřejmě se počítá i se spoustou dalších parametrů, které mají hru zjednodušit, nebo naopak obtížnost zvednout.

Další zjednodušení hry lze čekat od funkce Field Assistance, která bude hráče při jejím zapnutí takřka vodit za ručičku, aby se ve složitých levelech neztratil. Tato funkce má hráči zabránit, aby hledal návody na internetu, kde se většinou objevují i příběhové spoilery. Ovšem nad těmito funkcemi se nelze nepozastavit. Dospěl snad herní svět do fáze, kdy už vývojáři nebudou schopni vyladit hru pro všechny hráče? Zřejmě ano, na což doplatí především ti, kteří si potrpí na hardcore obtížnost.

Zdroj: PCG

Tomb Raider Underworld

ps3x360
Eidos Interactive / Square Enix, Crystal Dynamics / Santa Cruz Games
Datum vydání hry:
21. 11. 2008
KARTA HRY
8/10

Komentáře