Platinum Games: Prošli jsme si peklo s optimalizováním hry Vanquish
novinka
4
Martin Šmíd, 7. 9. 2010 11:15
Uvolnit dvě hry v jednom roce, navíc žánrově hodně vzdálené, to není běžné v současné generaci konzolí. Přesto se to povede japonskému studiu Platinum Games, které nám v lednu přineslo skvělou mlátičku Bayonetta a příští měsíc přinese dobře vypadající akční hru Vanquish (demo je na PSN a XBL). Designér hry, Tetsuya Sasano, nyní na svém blogu prozradil, že optimalizovat Vanquish bylo opravdové peklo. Vývojáři totiž chtěli, aby hra měla na bojišti co nejvíce objektů a vojáků, ale rovněž byla graficky velmi přitažlivá. Dlouho se jim nedařilo hru takto vyvážit, přičemž Sasano tuto etapu nazývá opravdovým peklem. Nakonec ale přiznává, že se vytyčený cíl vývojářům povedl dosáhnout. Jak moc se povedla celá hra, to uvidíme už za měsíc. Pokud ale můžeme usoudit z demoverze, tak by nás možná mohl čekat velký hit.
Zdroj: play.tm
9/10
Komentáře