Nový trailer na Ratchet & Clank: Rift Apart představuje Photo režim
novinka
19
Martin Šmíd, 17. 6. 2021 17:16
Před několika dny vyšla vynikající plošinovka Ratchet & Clank: Rift Apart od vývojářů ze studia Insomniac Games, kterou by si měl zahrát každý majitel nové konzole PlayStation 5. Nejen, že se skvěle hraje, ale také parádně vypadá, a to přímo láká k pořizování nepřeberného množství obrázků za pomoci propracovaného Photo režimu. A právě na ten se vývojáři zaměřují v novém traileru, na který se můžete podívat níže v novince.
pořád se přistihuju, jak v různých situacích hned jdu do photo režimu a zkouším různé snímky a úhly, musím říct, že nejsem úplný zastánce a uživatel těhle režimů a většinou to nějak neřeším, ale tady prostě je to pastva pro oči
Pekne to v tom rozhovoru pro DF vysvetloval ten sefik technologie Insomniac. Ze uz od zacatku vyvojari pocitaj s fotomodem. Takze to piplaj aby se nestalo ze pri tom a tom uhlu kamery nebo nasviceni to bude vypadat blbe nebo se neco pos..e odskoci. To same ze pro fotomod jsou dalsi a detailnejsi textury kdy kdyz zoomujete tak se nacitaj mnohem detailnejsi chlupy atd. nez pri samotnem hrani. Jako vyhrali si s tim.
@BenjaminL: A z audia a dualsense zrovna odvařený nejsem, mnohem lepší mi to přišlo v Returnalu. Asi jsem jediná plejka, která není z Ratcheta na větvi, ale ještě nemám dohráno, tak nechci předbíhat, ale u returnalu jsem už po prvním aktu věděl že se jedná o klenot, tady ten wau pocit z nějakého důvodu nemám.
@Guru44: Ve výsledku je to jediný hratelný režim. Ve 30fps je to prasárna a Performace RT má tak brutální ústupky, že to na velké kvalitní TV značně kazí dojem. Škoda, že z toho nevykouzlili rozlišení aspon jako v ve Spidym, tam byl Performance RT naprosto dokonalý, ale na Ratcheta hw PS5 očividně v 2k60fps s RT nestačí.
@Jan Mička: ja si po tých rokoch z Ratcheta tiež nejak extra nejdem cvrknúť... to až z Rivet Máš audio profil nastavený na Pulse Headset + 3D?Prvé čo som si všimol že je v tom zvukovom spektre počas hrania možné tak nejak lepšie rozlíšiť, identifikovať a oddeliť z "rámusu" jednotlivé objekty a ich zdroje zvuku. Hrám na Platinach a so zvukovou prezentáciou som určite moc spokojný.Edit, v čom vidíš u RT perf tie ústupky? Ja to na každej planet stále prepínam viac krat, ale kvôli tej neostrosti v pohybe pri 30fps jé to paradoxne horší výstup v obrazovej kvalite než perf RT
@gauntl3t: jo mám, ale jak říkám strašně se mi líbil zvuk v Returnalu, tam to bylo vyloženě součástí hratelnosti, takže možná proto nejsem z audia Ratcheta tak odvařeny. Performance rt ve FHD vypadá na 65" telce z 2 m opravdu hnusně, mázle. Méně objektů bych i odpustil, ale to rozlišení fakt ne. Za tu ztrátu ostrosti rt opravdu nestojí. Zase nad 2k je rozliseni zbytečný žrout výkonu, ale do této hodnoty je to naprosto stěžejní pro visuál, aspoň teda pro mě.
@N0isy: potvrzuju, hral jsem to do toho "akvarka" na PRT a rikam si kaslu na to a prepnu na vernost...zvykani...bum a uz mi to vubec neprijde a nejvetsi zmenu vidim v tom, ze jsem se zacal kochat. :D Samozrejme s vypnutym motion blur a zrnem.
Taky dohrano na vernost a uplne v poho. Ale kdyz jsem predtim hral neco na 60 fps,tak to bylo samozrejme znat,ale oci si zvyknou. Musim smeknout pred Insomniacama klouboucek.
Já hraju na Performance RT a nemůžu si teda stěžovat. Raději oželím nějaký ten efekt a užiju si ray tracing a 60 fps. To mi dává ten pravý pocit z next genu. Ale to je každého věc.
Komentáře