Nový deníček remaku hry The Last of Us, vývojáři o přepracovaných animacích nebo AI
Vývojáři hru prakticky kompletně nově vytvořili. Už třeba prostředí, v němž se hra odehrává, má daleko více detailů. Pro srovnání je třeba vybráno muzeum, které v originální verzi obsahovalo spíše jen klasické kanceláře, nyní ale má místnosti s řadou vzácných památek. Vývojáři zmiňují i kompletně přepracované animace postav, hlavně v obličeji, které pomáhají vyprávět příběh (třeba zarudnutí kůže nebo slzy v očích), případně kompletně novou umělou inteligenci. Původní verze byla značně limitována hardwarem, takže na scéně mohlo být jen osm aktivních protivníků najednou, kteří měli navíc pevně stanovené chování. Na PlayStationu 5 už ale limity nejsou (na scéně může být až 128 aktivních NPC postav, ale tolik jich v TLOU nikdy není), nepřátelé mohou dynamicky reagovat na chování hráče nebo analyzovat prostředí, a tím tak mohou vznikat zcela nečekané situace.
Komentáře