Nelineární Tomb Raider se systémem vylepšení

novinka  16
Martin Šmíd, 3. 6. 2012 17:15
Tomb Raider je jednou z nejnadějnějších her současnosti. Poslední trailer vyvolal spoustu otázek, hlavně co se linearity týče. Vývojáři nyní skrze magazín Game Informer řekli, že lineární bude pouze začátek, to je i ta část s bombardérem B-52, kterou jste viděli ve videu, jinak poté bude moci Lara Croft jít, kam ji napadne. Tedy, příběh by měl být lineární, protože půjdete z bodu A do B, ale jak se do bodu B dostanete, bude čistě na vás. Dále je v magazínu zmíněn i systém zkušeností. Během bude Lara dostávat speciální body, které budete moci rozdělovat do jednotlivých atributů. Třeba aby Lara udržela více šípů, či rychleji střílela z luku. Také se jí budou vylepšovat i tělesné atributy, aby postupně Lara vyhovovala vašemu stylu hraní. Určitě bude zajímavé, jak se vývojáři s tímto systémem poperou, protože něco podobného přinesl i Angel of Darkness, ve kterém se ani trochu nepovedl. Po celé mapě by měly být rozsety základní tábory, v nichž si bude moci Lara odpočinout a i třeba vyrobit nové zbraně, zřejmě z materiálu, který během hry pobere.
Zdroj: vg247

Tomb Raider

ps3x360
Square Enix, Crystal Dynamics
Datum vydání hry:
5. 3. 2013
Žánr:
Střílečka, Plošinovka, Puzzle, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře