Naughty Dog o spolupráci s dalšími studii PlayStationu, v současnosti připravuje velkou multiplayerovou hru
„Jednou z dalších věcí, na kterou si pamatuji, když jsme mluvili se Sucker Punch, byl motion capture pro koně v The Last of Us Part II. Hledali jsme způsob, jak ho udělat a oni nám řekli, že to samé chtějí udělat pro Ghost of Tsushima. Motion capture tak velkého zvířete je vždy nesmírně složitý a my jsme k tomuto problému nakonec přistoupili společně. Ve výsledku tak používáme dost podobná a někdy úplně stejná data pro The Last of Us Part II i Ghost of Tsushima. Také jsme pak udělali motion capture psů. V The Last of Us Part II jsou také v jedné scéně ovce, ale ve skutečnosti to jsou psi, kteří se chovají jako ovce,“ dodává Neil Druckmann.
Studio Naughty Dog včera na oficiální stránce oznámilo, že v současnosti připravuje svoji první čistě multiplayerovou hru. „Připojte se k nám, pokud se chcete podílet na zprostředkování filmového zážitku mezi hráči v naší první čistě multiplayerové hře," dodal na twitteru Vinit Agarwal z Naughty Dogu. Další podrobnosti neznáme, ale už řadu měsíců se spekuluje, že bude zasazena do oblíbeného světa The Last of Us. Dokonce se spekulovalo, jestli nepůjde o survival akci s módem podobným battle royale.
Komentáře