Midway si stěžuje na PS3

novinka  20
Martin Šmíd, 26. 2. 2009 17:56
Neustále slýcháme, jak je na Playstation 3 těžké programovat. Poté se ovšem objeví zase názor (Capcom, Team Ninja), že vývoj na PS3 zas tak těžký není. První názor zastává zástupce společnosti Midway, který v podcastu This Xbox Life Shaun Himmerick řekl, že Playstation 3 je jeden velký problém, na který vývojáři vyvíjí hry. Aby hra vypadala, a hrála se, dobře jako na Xboxu 360, musí vývojáři jako primární platformu zvolit Playstation 3 (což je problém?). Protože pokud hra bude fungovat na PS3, je jasné, že bude fungovat i na Xboxu 360. Vyjádřil se i k rozdělené paměti na PS3. S touto pamětí je prý daleko větší práce, protože vývojář paměť nemůže sdílet tak, jak by potřeboval. Rovněž si postěžoval, že z PS3 je konverze na PC a opačně daleko těžší, než z Xboxu 360. Xbox 360 je podle něj takové hloupější a osekanější PC, což je dobře, protože vývoj současně pro PC a Xbox 360 nepřináší žádné problémy a je daleko levnější. Takže vlastně jen zopakoval to, co už víme pár let.
Zdroj: combo.com

Komentáře