Microsoft reaguje na 30fps u Xbox One verze Tomb Raidera

novinka  101
Martin Šmíd, 26. 1. 2014 2:00
V týdnu jsme se dozvěděli, že Xbox One verze hry Tomb Raider: Definitive Edition bude mít horší framerate oproti Playstationu 4. Tato informace samozřejmě nevrhá moc pozitivní světlo na konzoli od Microsoftu, takže se k tomuto nyní vyjádřil Albert Penello. Ten si samozřejmě myslí, že jde jen o drobnost, která hráče nemusí ani zajímat, navíc si myslí, že Xbox One má dostatek výkonu, aby hry byly stejné na obou nových konzolích. „Podívejte se na asi 12 multiplatformních her, které vyšly na PS4 a Xbox One, a všechny jsou stejné. Rozdíly nejsou tak velké, jak se může na první pohled zdát,“ říká Albert Penello. „Někteří lidé ignorují věci v můj prospěch, a chtějí předhazovat ty, které říkají, že se pletu. Pořád si myslím, že Ryse je nejlépe vypadající hra bez ohledu platformy,“ dodává Albert Penello. Tomb Raider: Definitive Edition vychází na next-gen konzole už příští týden, obě verze běží nativně v rozlišení 1080p.
Zdroj: gamingbolt.com

Tomb Raider: Definitive Edition

ps4xone
Square Enix, Crystal Dynamics
Datum vydání hry:
28. 1. 2014
Žánr:
Střílečka, Plošinovka, Puzzle, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře