Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain by mohl mít podporu Kinectu a SmartGlass

novinka  55
Martin Šmíd, 24. 6. 2013 8:30
Jednou z nejlepších next-gen her na E3 byl Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, který je připravován pro Xbox One a Playstation 4. Hlavně mnohé zaujala skvělá grafika a otevřený herní svět, v němž se hlavní hrdina bude pohybovat, ale samozřejmě je Metal Gear Solid série známá i pro svůj dospělý a do posledního detailu propracovaný příběh, a ten nebude chybět ani zde. Hideo Kojima nyní poskytl rozhovor pro oficiální Xbox kanál na youtube, přičemž se zmínil, že v současnosti zjišťují, jak využít ve hře SmartGlass, což je technologie, která ho hodně zaujala. Rovněž budou zjišťovat v následujících měsících, jestli by šla do hry zakomponovat podpora Kinectu, ať už půjde o hlasové nebo pohybové ovládání. Uvidíme, s čím Hideo Kojima nakonec přijde.
Zdroj: null

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

ps4ps3x360xone
Konami, Kojima Productions
Datum vydání hry:
1. 9. 2015
KARTA HRY
10/10

Komentáře