Marketingový šéf Xboxu pro Evropu: Nedisponujeme takovými marketingovými prostředky jako PlayStation
Nyní se tuto situaci pokusil vysvětlit Michael Flatt v rozhovoru pro MarketingWeek, který v Microsoftu zastává post marketingového šéfa pro region EMEA, kam spadá Evropa, Asie a Blízký východ. Hned na začátku přiznal, že na rozdíl od PlayStationu nebo Nintenda nemají na propagaci tak velké prostředky. „PlayStation disponuje takovými marketingovými prostředky, které si my užívat nemůžeme. To je ale naprosto v pořádku. Bereme to tak, jak to je, a snažíme se proto přistupovat odpovědněji k investicím do médií. Musíme neustále bojovat o prostředky, které by mohly jít jinam," dodal. V posledních týdnech se začalo hodně mluvit o tom, že by mohl Microsoft ještě více omezit prostředky, které jdou do propagace Xboxu na různých trzích spadající pro EMEA. Nic se ale zatím nepotvrdilo.
Komentáře