Marketingový šéf Xboxu pro Evropu: Nedisponujeme takovými marketingovými prostředky jako PlayStation

novinka  25
Martin Šmíd, 19. 7. 2024 13:21
Když vychází nějaká nová hra od PlayStationu nebo Nintenda, můžeme se prakticky všude setkat s reklamou na ní, ať už je to na internetových stránkách, před videi na streamovacích platformách, v televizi, někdy i ve velkých světových městech a tak dále. Na zajeté značky jako Mario, God of War nebo The Last of Us na nás skáče reklama prakticky na každém rohu, a i ostatně proto slaví následně tak velký komerční úspěch. To Xbox většinou takto hodně své hry nepodporuje, za což si v posledních týdnech a měsících vysloužil od fanoušků velkou kritiku. Ostatně to bylo vidět i u propagace hry Senua's Saga: Hellblade II, o níž moc před vydáním slyšet nebylo, a ani pak nepřekvapilo, že v prodejích naprosto propadla. A je otázka, jestli ji dokázal zachránit Game Pass.

Nyní se tuto situaci pokusil vysvětlit Michael Flatt v rozhovoru pro MarketingWeek, který v Microsoftu zastává post marketingového šéfa pro region EMEA, kam spadá Evropa, Asie a Blízký východ. Hned na začátku přiznal, že na rozdíl od PlayStationu nebo Nintenda nemají na propagaci tak velké prostředky. „PlayStation disponuje takovými marketingovými prostředky, které si my užívat nemůžeme. To je ale naprosto v pořádku. Bereme to tak, jak to je, a snažíme se proto přistupovat odpovědněji k investicím do médií. Musíme neustále bojovat o prostředky, které by mohly jít jinam," dodal. V posledních týdnech se začalo hodně mluvit o tom, že by mohl Microsoft ještě více omezit prostředky, které jdou do propagace Xboxu na různých trzích spadající pro EMEA. Nic se ale zatím nepotvrdilo. 

Xbox Series X

xsx
Microsoft, Microsoft
KARTA HRY

Komentáře