Jim Ryan: PS5 má silnější start než PS4, utrácení peněz nepovede k úspěchu
novinka
116
Martin Šmíd, 20. 6. 2021 11:19
Konzoli PlayStation 5 se daří. Pořád je o ní enormní zájem a pomalu už atakuje deset milionů prodaných kusů. Jim Ryan, šéf Sony Interactive Entertainment, si myslí, že se na tom podepisuje i silná sestava her první strany, která je daleko lepší než v prvních měsících konzole PlayStation 4. Jde přitom o něco, na co se chtěli v Sony zaměřit. „Rozvoj kreativního talentu není tak jednoduchý jako rozhazovat peníze. Musíte dát svobodu, ale zároveň být kreativní, riskovat a zároveň přicházet s novými nápady,“ řekl Ryan. „Stačí se podívat na Ghost of Tsushima od Sucker Punch. Nebyla to hra, kterou jsme si mysleli, že udělají, ale nejsme tak korporátní, co se týče našich talentů. Chceme, aby vývojáři náš hardware používali jako svou tvůrčí paletu,“ dodal.
Následně Ryan vyzdvihl počet her, které Sony dokázala vydat během prvních měsíců konzole PlayStation 5, a zároveň poukázal na jejich kvalitu. To je podle Ryana znatelné zlepšení oproti tomu, jaký start měla konzole PlayStation 4. „Produkce her během cyklu konzole PlayStation 4 byla vynikající, ale většina skvělých her přišla až v jeho druhé polovině. Nyní jsme se snažili toto zlepšit, a jak jsme ukázali, určitě jsme v tomto dosáhli pokroku. Za pouhých několik měsíců jsme vydali řadu skvělých her a mnoho dalších máme v přípravě. Vývojáři teprve začínají využívat to, co PlayStation 5 nabízí. Nemohu se dočkat, až uvidím, co naše studia i naši partneři třetích stran pro PS5 vytvoří. Pokud jsou hry Spider-Man Miles Morales, Returnal and Ratchet & Clank: Rift Apart příkladem toho, co dokážou vytvořit v prvních měsících PS5, představte si, co vznikne za dva nebo tři roky,“ dodal Jim Ryan.
Nedávno Jim Ryan řekl, že konzole PlayStation 5 bude mít největší množství exkluzivit v historii PlayStationu. Pro magazín Nikkei následně dodal ještě pár podrobností. „Potichu, ale vytrvale investujeme do kvalitních her pro PlayStation, abychom zajistili, že PS5 generace bude mít více her než tomu bylo v minulosti,“ řekl Ryan, přičemž následně dodal, že v minulosti pro rozšíření PlayStation Studios využili akvizice a nevylučuje, že tomu tak nebude i v budoucnu.
Zdroj: wccftech.com
Komentáře