
Hra Diablo IV nově podporuje ray-tracing, dostala další vizuální vylepšení

"Uvedení hry Diablo IV bylo pro nás jen začátkem. Na základě zpětné vazby od hráčů pravidelně provádíme iterace a zkoumáme, jak můžeme vylepšit vizuální stránku i temnou atmosféru hry. Přidání ray-tracingových efektů je dalším krokem k tomu, aby brutální svět Sanctuary hráče ještě více. Efekty, jako jsou údery blesku, se nyní odrážejí v kalužích krve a vody, vlhké sklepy a kobky jsou díky realistickým měkkým stínům děsivější a otevřený svět i města jsou díky dalším realistickým stínům a odrazům uvěřitelnější. Velmi se těšíme, až si naše komunita technologickou novinku vyzkouší," popisuje aktualizaci Michael Bukowski, technický ředitel hry Diablo IV.
Diablo IV

6. 6. 2023
RPG, Hack and slash/Beat 'em up


Související články

Diablo IV mělo utržit více než miliardu dolarů, jen 150 milionů má pocházet z mikrotransakcí

Diablo IV představuje svoji novou sezónu Infernal Hordes

Ve hře Diablo IV začala čtvrtá sezóna Loot Reborn, podívejte se na launch trailer

V polovině května začne ve hře Diablo IV už čtvrtá sezóna Loot Reborn

BlizzCon v letošním roce nebude, v následujících letech by se měl znovu vrátit

Studio Blizzard Entertainment povede Johanna Faries

Hra Odyssey od Blizzardu měla být zrušena kvůli problémům s enginem

Mike Ybarra se rozhodl odejít z Blizzardu, byla zrušena dříve oznámená survival hra

Odstartovala třetí sezóna ve hře Diablo IV, launch trailer ukazuje některé novinky

Komentáře